Priopćenje za medije

Vrijeme čitanja: 3 min

Priopćenja za medije

Generali dovršava transakciju kako bi postao većinski dioničar u svom zajedničkom ulaganju u Indijsko životno osiguranje

Milano - Generali je dovršio akviziciju cjelokupnog udjela (oko 16%) u vlasništvu Industrial Investment Trust Limited-a (IITL) u Future Generali India Life (FGIL) i upis dodatnih dionica u FGLI, nakon primitka svih potrebnih odobrenja od relevantnih regulatorna tijela i tijela za zaštitu tržišnog natjecanja. Generali sada ima udio od oko 68% u FGIL-u, koji bi se mogao povećati na 71% do kraja 2022., nakon daljnjeg upisa dionica.

Akvizicija je u potpunosti u skladu sa strategijom 'Lifetime partner 24: poticanje rasta', kojom Generali jača položaj na brzorastućim tržištima i potvrđuje predanost Grupe za ostvarivanjem profitabilnog rasta, ujedno stvarajući vrijednosti za svoje klijente.

Jaime Anchústegui Melgarejo, CEO za međunarodno poslovanje Generalija, je rekao: „Ova akvizicija je u skladu s Generalijevom strategijom jačanja vlastite pozicije na tržištu s visokim potencijalom i radujemo se produbljivanju naše prisutnosti u Indiji, postajući Lifetime partneri sve većem udjelu indijskih kupaca. .”

Rob Leonardi, regionalni službenik Generali Azije, je izjavio: "Uzbuđeni smo što smo sada u mogućnosti konsolidirati svoju poziciju u našem zajedničkom ulaganju u Indijsko životno osiguranje i stvoriti veću vrijednost za naše klijente, agente, partnere i distributere."
                                               

 

                                                                               ###

GENERALI GRUPA
Generali osiguranje d.d. dio je Generali Grupe – jednog od svjetskih lidera davatelja usluga osiguranja i upravljanja imovinom. Osnovan 1831. godine, Generali je prisutan u 50 zemalja svijeta, s ukupnim premijskim prihodom od 75,8 milijardi eura u 2021. godini. S više od 75 000 zaposlenika i 67 milijuna klijenata širom svijeta, Grupa ima liderski položaj u Europi i sve veću prisutnost u Aziji i Latinskoj Americi. Predanost održivosti jedan je od pokretača strategije Generali Grupe, koja je nadahnuta ambicijom da svojim klijentima bude Lifetime/ životni partner i nudi inovativna i prilagođena rješenja.